sobota, 19 listopada 2016

ZAFUL - WSPÓŁPRACA

             Dostałam możliwość współpracy z firmą ZAFUL i wyboru  asortymentu do kwoty 50$. Złożyłam zamówienie i tak jak za pierwszym razem, przesyłka dotarła do mnie po dwóch tygodniach. Zegarek przysłali w osobnej paczce, na którą czekałam dodatkowe trzy dni. Firma się spisała a ja jestem zadowolona z zamówionych rzeczy. Zobaczcie co upolowałam. 




Zegarek na cienkim czarnym pasku, z mieniącymi się drobinkami i z pozłacaną oprawą. Na tarczy umieszczonych jest kilka symilek, co dodaje zegarkowi uroku.
Bardzo ale to bardzo w moim guście! Skromny i prosty. Pasuje do eleganckich stylizacji ale noszę go także na co dzień, do dżinsów i koszuli w kratę. Link do zegarka znajdziecie TUTAJ 
Cena: 5,21$



Sukienka może nie na tą porę roku ale nie mogłam się jej oprzeć :)
Beżowa, w stylu boho, z kolorowymi frędzelkami oraz azteckim, niebieskim wzorem, z przodu i z tyłu. Wiązana pod szyją. Długość do połowy uda, z tyłu dłuższa. Chłodny materiał, idealny na lato. Sukienka łatwo się gniecie ale od czego jest żelazko? ;) Delikatna i kobieca - lubię to! Link do sukienki TUTAJ
Cena: 9,40$






Sukienka czarna, delikatnie rozkloszowana,z elementami koronki. Ma modne wiązanie pod szyją i gumkę ściągająca w pasie. Najfajniejsze w tej sukience są przezroczystości z koronką, znajdujące się w dole sukienki oraz na rękawach. Materiał choć wykonany z poliestru dobrze się nosi. Planuję założyć ją na Święta Bożego Narodzenia, idealnie się nadaję, bo jest elegancka. Link do sukienki znajdziecie TUTAJ.
Cena: 25,99$





UWAGA KONKURS OD ZAFUL! 

Do wygrania są bony na zakupy o wartości 100$.   Zasady konkursu są proste, bo wystarczy...

1. wejść w link TUTAJ
2. wybrać rzecz, która podoba Ci się najbardziej
3. skomentować post (dodać link wybranego produktu, adres e-mail)

Konkurs trwa do 30 listopada. Wyniki zostaną ogłoszone 1-3 grudnia. Powodzenia! 

                               Miłego dnia! :)

                                       Kasi@

20 komentarzy :

  1. Beżowa sukienka jest śliczna więc nie dziwie się, że nie mogłaś się oprzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze chciałam mieć sukienkę z frędzlami i spełniłam teraz tą zachciankę :)

      Usuń
    2. no jest świetna! :)
      Zachęcam do wzajemnej obserwacji- zacznij i daj znać! :)
      zapraszam także na rozdanie.

      Usuń
  2. Zegarek i sukienka z frędzelkami są naprawdę fantastyczne :)
    Obserwuję!
    http://beatypunktwidzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dawna marzę o takim cudeńku:
    http://www.zaful.com/black-embossing-splicing-satchel-p_149033.html

    ladybird008@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. W sam raz na trening Jump fitness :)
    http://www.zaful.com/high-waist-mesh-spliced-skinny-sport-suit-p_236260.html

    joanna_praca@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiekna sukienka : http://www.zaful.com/off-the-shoulder-floral-mini-dress-p_245127.html
    Idealna na dziś :)
    diorka@hedonistki.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta ostatnia sukienka mi się strasznie podoba! :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź udział w konkursie, to może będzie Twoja :)

      Usuń
  7. Śliczne sukienki, czarna jest wyjątkowa <3
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ? Dzięki :*

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Z przyjemnością kliknę w Twoje linki :)

      Usuń