niedziela, 25 września 2016

WSPÓŁPRACA Z SAMMYDRESS - MÓJ PIERWSZY WPIS MODOWY



                  
  Witajcie.  Jakiś czas temu odezwała się do mnie Sumi ze sklepu internetowego http://www.sammydress.com/ i zaproponowała współpracę. Byłam zaskoczona, że w ogóle jakaś firma odnalazła w sieci mojego bloga i się nim zainteresowała. Przeczytałam opinie innych blogerek, na temat tej firmy i były w większości pozytywne, dlatego zgodziłam się na tą współpracę.
  Sam sklep internetowy ma bogaty asortyment, w związku z czym miałam ogromny problem z wyborem trzech rzeczy dla siebie :) Moda damska, moda męska, dziecięca oraz akcesoria i dodatki do domu. Jeśli chodzi o dostawę - musiałam być cierpliwa, ponieważ czas oczekiwania na paczkę wynosił ok 2 tygodni o czym zostałam wcześniej poinformowana przez meila. 
  
  Kiedy otworzyłam paczkę i zobaczyłam co zawiera, byłam w 100% zadowolona z jakości towaru. Wszystkie rzeczy wyglądają tak samo jak na zdjęciach, rozmiary i kolory też się zgadzają. 

Błękitna bluzka, z odkrytymi ramionami jest totalnie w moim guście. Uwielbiam ubrania o charakterze romantycznym - ta jest z dodatkiem koronki, co podkreśla jej styl. Link do tej bluzki znajdziecie  TUTAJ. Cena to 9 $.

Trzecią rzeczą, którą znalazłam w paczce od Sammydress jest czarna sukienka, która kojarzy mi się z hiszpańskim stylem. Odkryte ramiona, głębokie rozcięcie po bokach - idealna dla długich zgrabnych nóg ;) Materiał chłodny, satynowy w dotyku i cienki. Z racji tego, że na dworze chłodna jesień, zdjęcie zrobiłam na balkonie. Wykorzystam ją na pewno przy okazji kolacji z Mężem. Cena 21 $ Link do sukienki znajdziecie TUTAJ

  Jeśli chodzi o torebkę - kuferek to model, który najczęściej wybieram. Torebka od Sammydress stała się moim ulubionym dodatkiem. Wykonana jest solidnie i ładnie się prezentuje. Dołączony jest do niej pasek, który można regulować, dodatkowy atut. Cena torebki to 15 $. TUTAJ znajdziecie inne torebki, których wybór jest ogromny. Od koloru do wyboru :)
 

   Zdjęcia do tego wpisu wykonał mój Mąż. Miłego oglądania :)
             
                                       
























2 komentarze :

  1. Piękne zdjęcia i stylizacja! :) Bluzeczka jak najbardziej w moim guście.

    Zapraszamy również do nas:
    http://victim-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, Mąż się postarał jeśli chodzi o zdjęcia :)

      Usuń