niedziela, 23 października 2016

CO MI DAJE PROWADZENIE BLOGA ???




  Na początek muszę przyznać, że długo biłam się z myślami, czy założenie bloga jest dobrym pomysłem. Jednak myśli o tym nie dawały mi spokoju, towarzyszyły mi na każdym kroku. Wiedziałam, że z tym nie wygram - w końcu odważyłam się na ten krok i założyłam bloga. Chciałam mieć coś w 100% MOJEGO. Moja strona ma już ponad rok i nie żałuję tej decyzji. 
Zatem co daje mi pisanie bloga i co dzięki niemu zawdzięczam? Zapraszam do lektury.



ODERWANIE SIĘ OD CODZIENNOŚCI
Jestem mamą 8-miesięcznego synka. Praktycznie cały dzień opiekuję się swoim maleństwem i ciężko w tej codzienności znaleźć czas tylko dla siebie.Oprócz opieki nad dzieckiem,dochodzą przecież inne obowiązki takie jak sprzątanie, pranie, gotowanie czy zakupy. Kiedy Wiktor ucina sobie drzemkę, wykorzystuję ten czas na przygotowanie nowego wpisu oraz robienie zdjęć. Bardzo mnie to odpręża i choć przez chwilę nie myślę o "pieluchach" ;)
 Śmiało mogę napisać, że blog jest moim trzecim dzieckiem. 

WYSZŁAM ZE SWOJEJ STREFY KOMFORTU
Odkąd założyłam bloga, mam świadomość tego, że nie jestem już osobą anonimową. Sama o tym zdecydowałam. "Wyjście z cienia" sprawiło, że stałam się bardziej otwartą osobą, mam więcej pewności i wiary w siebie. Przestałam przejmować się tym co ludzie myślą - robię swoje i sprawia mi to ogromną satysfakcje. 

ZDOBYWANIE NOWYCH UMIEJĘTNOŚCI
W przygotowywaniu wpisów na bloga, fajne jest to, że poszerzamy swoje słownictwo. Zwracamy szczególną uwagę na budowanie zdań, tak żeby wszystko było czytelne i w dobrej formie. 
Na początku napisanie tekstu spędzało mi sen z powiek ale zauważyłam, że im częściej piszę tym łatwiej mi to przychodzi. Trening czyni mistrza, jednak do pisania dobrych artykułów jeszcze mi daleko. 

DZIELENIE SIĘ SWOIMI PASJAMI 
Ten blog jest moją wirtualną przestrzenią, miejscem, które tworzę po swojemu. Każdy może się tutaj rozgościć i poznać mnie bliżej, poprzez zdjęcia czy treść, którą tu zamieszczam. Chciała bym, żeby mój blog (choć w niewielkim stopniu) inspirował tych, którzy tu zaglądają. Miło jest usłyszeć od znajomych, że mnie podziwiają albo przeczytać pozytywny komentarz od czytelnika. Takie słowa dają pozytywnego kopa i sprawiają, że mam większą motywacje do pracy nad blogiem.

MOŻLIWOŚĆ WSPÓŁPRACY
Kiedy zakładałam bloga, nie brałam pod uwagę współpracy z firmami. Wstawiłam zakładkę "kontakt/współpraca, nieświadoma tego, że ktoś zainteresuje się moim blogiem w taki sposób. Na swoim koncie mam dwie współprace. Myślę, że to ciekawe doświadczenie, tym bardziej, że mam okazję podszkolić język angielski, ponieważ firma z którą współpracuję, jest zagraniczna. 

INNE KORZYŚCI:

- SAMOREALIZACJA 
- NAUKA SYSTEMATYCZNOŚCI
- OBCOWANIE Z INNYMI BLOGERAMI
- WIĘKSZY PORZĄDEK W ZDJĘCIACH NA DYSKU
- SZKOLENIE WARSZTATU FOTOGRAFICZNEGO 



            Jestem ciekawa czy macie podobne spostrzeżenia dotyczące prowadzenia bloga i jakie inne pozytywne aspekty widzicie?

                                

2 komentarze :

  1. Kasiu ! Z przyjemnością i lekkością czyta się Twoje teksty. Kibicuję Twojej twórczości !!! Będę z pewnością tutaj często zaglądała ;) tak dla odprężenia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu. Twoje słowa są dla mnie motywacją do dalszego działania na blogu :)

      Usuń