czwartek, 27 października 2016

MOJA JESIENNA PIELĘGNACJA UST




Jesienią i zimą moje usta są bardziej spragnione nawilżenia. Też tak macie? Zobaczcie jakie produkty pomagają mi podczas jesiennej pielęgnacji. 



Nivea - pomadka ochronna Vitamin Shake Raspberry & Cranberry
Zarówno w kosmetyczce jak i w mojej torebce, znaleźć można wiele pomadek ochronnych. Używam ich na zmianę. Ostatnio najchętniej sięgam po tą od Nivea. Jest bogata w witaminę C i E oraz prowitaminę B5. Nadaje ustom delikatny odcień różu i ładnie nabłyszcza. Wiele osób negatywnie ocenia właściwości nawilżające tego produktu, ja osobiście jestem zadowolona i zawsze mam ją pod ręką. Typowo kobiece opakowanie również jest na plus. Jednak to ten owocowy zapach najbardziej skradł moje serce - połączenie słodkiej maliny z żurawiną. Chyba się od niej uzależniłam. 




Stara Mydlarnia - peeling do ust Vitamin C
Zanim sięgnęłam po ten produkt, wygładzałam usta domowymi sposobami - biały cukier + szczoteczka do zębów. Tanie i proste  rozwiązanie. Porzuciłam na jakiś czas domowe sposoby, w celu wypróbowania sklepowego peelingu. Przekonało mnie przede wszystkim to, że receptura tego produktu jest jak najbardziej eko... 
 - witamina C
 - olej sojowy
 - ekstrakt z aloesu
 - olej macadamia
 - olej migdałowy
 - masło shea
 - witamina E

Stosuję go na suche lub wilgotne usta. Masuję przez ok 2 minuty, (czasami zostawiam go chwilę na wargach) następnie spłukuję wodą. Wargi od razu stają się gładsze i bardziej miękkie. 






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz