poniedziałek, 7 listopada 2016

10 RZECZY, KTÓRYCH O MNIE NIE WIECIE





1. WCIĄŻ UCZĘ SIĘ CHODZIĆ W BUTACH NA WYSOKIM OBCASIE
 Kiedyś myślałam, że kobiety rodzą się z darem chodzenia w takich butach.... że zakładają swoją pierwszą parę szpilek i od razu kroczą w nich niczym modelki po wybiegu. Jakże się myliłam. Nie wiem czy kiedykolwiek nauczę się poruszać swobodnie w tym kobiecym obuwiu. Obcasy szybko mnie męczą a stopy proszą o trampki ;)



2. NIE LUBIĘ BYĆ W CENTRUM UWAGI
  Z natury jestem osobą bardzo skrytą i nieśmiałą. W szkole, kiedy nauczyciele wzywali mnie do tablicy lub przepytywali na środku klasy, czułam się osaczona przez spojrzenia swoich rówieśników i często zapominałam "języka w gębie". Zdarzało mi się też zaczerwienić. Kiedy poznaję jakieś nowe towarzystwo, jestem wycofana, skrępowana, bo wiem, że jako "świeżak" zwracam na siebie sporą część uwagi.

3. MAM SŁABOŚĆ DO SKLEPÓW TYPU: KIK, PEPCO ORAZ HOME&YOU
Tutaj nie ma co dużo pisać. Wchodzę do jednego z tych sklepów i zawsze wychodzę z nowym kubkiem albo świeczką. Gdybym mogła, to całą wypłatę wydała bym w jednym z tych sklepów. 
  


3. JESTEM GAZETOMANIACZKĄ 
  Nie mam pojęcia skąd mi się to wzięło... W moim pokoju zawsze znajdzie się stosik gazet, tych świeżych oraz z poprzedniego miesiąca. Kiedy mieszkałam z rodzicami, z przeczytanych czasopism robiłam paczuszki i zanosiłam do piwnicy. Gdy już  uzbierałam kilkadziesiąt kilogramów, wywoziłam na skład makulatury.
  


4. NIE POTRAFIĘ ŻYĆ BEZ SŁODYCZY
 Potrafię zjeść całą tabliczkę czekolady a później sięgnąć jeszcze po jakąś drożdżówkę lub batonik. Ostatnio  zaczęłam poważnie myśleć o pożegnaniu się z cukrem, jednak po chwili dochodzę do wniosku, że jest to nierealne, zwłaszcza, że często lubię upiec coś słodkiego. Wybiorę chyba opcję ograniczenia cukru :)

5. KIEDYŚ BYŁAM BAŁAGANIARĄ
Większość swojego życia, dzieliłam pokój z Siostrą. Nie miała ze mną lekko, bo to ona zawsze dbała o porządek w naszych czterech ścianach a ja bardzo szybko psułam jej pracę. Dopiero kiedy wyprowadziłam się od Rodziców i zamieszkałam "na swoim", zaczęłam dbać o porządek .... i dobrze mi z tym!



6. BOJĘ SIĘ CIEMNOŚCI
Każdy ma jakąś fobię i czegoś się boi. Zawsze muszę mieć odsłonięte okno kiedy idę spać. Nie lubię budząc się w nocy, mieć czarno przed oczami ;)

7. JESTEM TOTALNĄ ABSTYNENTKĄ 
Oczywiście zdarzyło mi się wypić piwo czy drinka, ale to było bardzo dawno temu. Od tego czasu jedyny procent jaki toleruję, to szampan w małej ilości. Nie wiem co to znaczy mieć kaca. Nie raz słyszałam, że jestem dziwna, bo nie piję. Po prostu nie lubię alkoholu, nie piję i czuję się z tym dobrze :)


8. ZAKOCHANA W IGORZE Z GRUPY LEMON 
Trzymałam za nich kciuki, kiedy walczyli w finale "Must Be The Music". Głos Igora Herbuta jest dla mnie oazą spokoju oraz wulkanem emocji. Mam wszystkie ich płyty i czekam na kolejne. Uzależniona!



9. KIEDY LUDZIE PYTAJĄ MNIE O WIEK SĄ CZĘSTO W SZOKU
Kiedy miałam 20 lat, nowo poznane osoby dawały mi 16. Kiedy miałam 24 lata - dawali mi 18. Teraz mam 28 lat i wciąż słyszę, że wyglądam na 18. To nawet miłe. Myślę, że to geny. Moja Mama wygląda teraz młodziej niż wtedy gdy miała 30 lat ;)

10. NAŁOGOWO OBGRYZAŁAM PAZNOKCIE 
Moje paznokcie wyglądały strasznie. Nie miały okazji urosnąć, bo natychmiast brałam się za ich obgryzanie. Dziś wydaję mi się, że ten nałóg był bardziej utrapieniem dla mojej Mamy, niż dla mnie. Próbowała wszystkich metod - nawet gorzki preparat do paznokci nie był w stanie mnie zniechęcić... W końcu z tego wyrosłam i jestem w stanie bez większego wysiłku "wyhodować" naprawdę długie paznokcie.   



              

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz