niedziela, 6 listopada 2016

ULUBIEŃCY PAŹDZIERNIKA


Dzisiaj króciutko o ulubieńcach poprzedniego miesiąca. 
Wśród październikowych NAJ znalazły się kosmetyki do ciała i włosów oraz książka Kasi Tusk. 



Zacznę od kosmetycznych ulubieńców:


OLEJEK DO CIAŁA NACOMI
 Olejek ma słomkową barwę i słodki, owocowy zapach, który potrafi uwieść. Producent obiecuje redukcje rozstępów, jednak myślę, że to tylko obietnice, które się nie spełnią :) Konsystencja typowo olejowa ale wchłania się w miarę szybko. Jeśli chodzi o wygładzanie i ujędrnianie - spełnia swoją rolę bardzo dobrze. 
Najbardziej jednak doceniam jego zapach, który wieczorem odpręża a rano dodaje energii. Kosztuje ok. 20zł



HYPOALERGICZNY SZAMPON JOANNA 
 Zdarza się, że podczas mycia włosów, szampon wysusza skórę mojej głowy i powoduje to swędzenie. Ten szampon jest na tyle delikatny (hipoalergiczny), że nie wywołuje tego typu dolegliwości. Bardzo dobrze oczyszcza włosy i wystarczająco się pieni. Plusem jest żelowa konsystencja - to dla mnie ważne przy wyborze szamponu. Cena ok. 7zł



SUPER SILNA MASKA DO WŁOSÓW BANIA AGAFII
 Skusił mnie naturalny skład maski. Mała pojemność jest plusem, ponieważ można najpierw przetestować produkt. Wzmacnia korzenie i stymuluję wzrost włosów. Wypróbowałam i zauważyłam, że pojawiły się nowe włoski. Ta maska naprawdę działa! Pamiętajcie, żeby nakładać kosmetyk również na skórę głowy, lecz w niewielkiej ilości. Dodatkowo można wykonać delikatny masaż opuszkami palców. Koszt maseczki to ok. 5,50zł


"ELEMENTARZ STYLU"  KATARZYNA TUSK
Kasia Tusk jest założycielką bloga "Makelifeeasier". Praktycznie codziennie odwiedzam jej stronę, inspiruję się zdjęciami oraz zachwycam jej stylem. Nie mogłam więc nie kupić tej książki. Stylowa, minimalistyczna oprawa, piękne zdjęcia. Obowiązkowa  lektura dla tych, którzy lubią Kasię, jej bloga oraz prostotę i klasykę w stylizacjach. 




                           Polecam i życzę miłego wieczoru! 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz