wtorek, 27 grudnia 2016

SAMMYDRESS - CIĄG DALSZY WSPÓŁPRACY


W listopadzie podjęłam kolejną współpracę z firmą Sammydress. Wpis jest troszkę opóźniony z tego względu, że na magazynie nie było dostępnych dwóch rzeczy, które wybrałam i musiałam domówić coś innego w zamian, co wiązało się z dłuższym czasem oczekiwania na drugą przesyłkę. Muszę dodać, że po raz drugi jestem zadowolona z rzeczy, które otrzymałam.
Poniżej zdjęcia oraz krótki opis tego co zamówiłam... 

1. Torebka 

Kolor jasny camel. Zapinana na okrągłą klamrę. Posiada regulowany pasek, co jest mile widziane w torebkach noszonych na ramieniu. Wykonana jest naprawdę starannie. Zamawianie torebek na ich stronie, to jak do tej pory sama przyjemność. 
Link do torebki TUTAJ
Cena: 9.69$


2. Koszula 

Biała, z modnym wiązaniem pod szyją i marszczeniami na ramionach. Ciekawy, wytłaczany wzór na przodzie. Wykonana z poliestru. Osobiście wolę delikatniejsze materiały jeśli chodzi o koszule ale nie jest źle. 
Link do koszuli TUTAJ
Cena: 14.99$






3. Torebka

Torebka wykonana jest ze sztucznej skóry i posiada regulowany pasek. Fajnym dodatkiem torebki, jest modny pompon zawieszony na złotym kółku. 
Link do torebki TUTAJ
Cena: 8.07$




4. Ubranko dla niemowląt / sesja fotograficzna

Nie mogłam nie zamówić tego ubranka. Planuję wykorzystać je do sesji fotograficznej noworodkowej oraz dziecięcej. Tutaj przebranie dla dziewczynki. Materiał jest mięciutki i nie drażni skóry. 
Link do ubranka TUTAJ
Cena: 10.07$





Dla chętnych trzy strony do przejrzenia z udziałem Sammydress.
 Link pierwszy TUTAJ
  Link drugi TUTAJ
 Link trzeci TUTAJ

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz