niedziela, 1 stycznia 2017

WSPÓŁPRACA Z ZAFUL - PART. 2


To już moja druga współpraca z firmą Zaful. Przesyłka na czas, ubrania są wykonane bardzo starannie i jak już zdążyłam zauważyć, zgodne z panującymi trendami. Tym razem zamówiłam dwie rzeczy. Zobaczcie jakie...





1. Czarna bluzka / body typu choker z wiązaniami

Spodobała mi się od razu, bo jest w czarnym kolorze i posiada wiązania, które tak bardzo lubię. Materiał przyjemny, przylegający do ciała, z delikatnymi prążkami. Z tyłu posiada krótki zamek ułatwiający zakładanie (ze względu na choker). Body jest standardowo zapinane na trzy napy.  

Link do bluzki TUTAJ
Cena: 18.99$



   2. Spódniczka 
Spódniczka ma kolor ziemisty i ołówkowy kształt. Materiał z jakiego jest wykonana to sztuczna skóra.  Dopasowana do ciała, z przodu zapinana na guziki.

Link do spódniczki TUTAJ
Cena: 22.49$



                   Jak Wam się podoba mój zestaw od Zaful? 
             
                                     Życzę miłego dnia!  





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz