sobota, 8 października 2016

CZY BLOGERKI SĄ GŁUPIE? RÓŻNI LUDZIE - RÓŻNE OPINIE





Ostatnio w internecie rzucił mi się w oczy stereotyp na temat blogerek. Pozwolę sobie zacytować ... "blogerki są głupie i puste - zakładają blogi tylko po to, żeby otrzymywać darmowe kosmetyki i ciuchy". W dzisiejszym wpisie, chciałam się odnieść do tego stereotypu. 

Dlaczego ludzie lubią wrzucać wszystkich do jednego worka?
Czasem odnoszę wrażenie, że tacy ludzie zazdroszczą innym sukcesów. Stwierdzenie, że blogerki otrzymują wszystko za darmo jest mylne. Ja bym powiedziała, że muszą na to zapracować i poświęcić sporo swojego czasu. Sama nazwa WSPÓŁPRACA wszystko tu wyjaśnia. 


 Jeśli blog jest na dobrym poziomie to znaczy, że ktoś wkłada w niego sporo pracy i swojego czasu, bo przecież wpis sam się nie zrobi. Najpierw musi powstać pomysł na wpis, następnie notka. Praca nad zdjęciami to też nie jest pikuś - zdjęcia muszą pasować do tematyki posta, później trzeba je przejrzeć i wybrać najlepsze. Następnym krokiem jest obróbka zdjęć, dla uzyskania jeszcze lepszego efektu końcowego. Dużo czasu zajmuje też odpisywanie na komentarze oraz meile (jeśli ktoś jest popularnym blogerem). Trzeba też wziąć pod uwagę udzielanie się na innych portalach społecznościowych takich jak instagram, twitter czy snapchat. 

    Osobiście podziwiam "blogerki modowe", bo trzeba mieć talent i nosa do tworzenia stylizacji. Ja bym chyba tego nie potrafiła, za bardzo skomplikowana jest dla mnie ta sztuka. Wiele kobiet, które mają problem z łączeniem ubrań czy wyborem dodatków-szuka inspiracji na blogach modowych. Podsumowując - uważam, że blogerki sa potrzebne i mile widziane, ponieważ pomagają innym w odnalezieniu stylu oraz mocno inspirują. 

Sama z zachwytem przeglądałam blogi innych kobiet, zanim stworzyłam swojego. Miałam kilka ulubionych stron, na które regularnie zaglądałam. Mój wzrok najbardziej przyciągały zdjęcia, były dla mnie inspiracją. Czerpałam pomysły na sesje zdjęciowe i kompozycje w fotografii kulinarnej. 

Dla mnie blogerzy to osoby, które inspirują i dzielą się swoimi pasjami. Ja ich bardzo lubię :)


Prowadzę bloga dla przyjemności ale istnieją też inne powody dla których to robię - napiszę o tym w kolejnym poście. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz