środa, 14 grudnia 2016

KSIĄŻKI, KTÓRE UMILAJĄ ŚWIĄTECZNY CZAS


Grudzień to czas kiedy w powietrzu czuć już zbliżające się Święta. Żeby poczuć ten klimat jeszcze bardziej, sięgam po książki o tematyce świątecznej. Przygotowałam dla Was recenzje trzech takich książek. Lekkie i wciągające lektury, które pod ciepłym kocem, z kubkiem gorącej herbaty w ręce - czyta się jeszcze przyjemniej :)





"OBIETNICA POD JEMIOŁĄ" - RICHARD PAUL EVANS
Ulubiony autor, który po raz kolejny mnie nie zawiódł. Przeczytałam już siedem pozycji jego autorstwa i każda dała mi do myślenia oraz jak zwykle poruszyła moją wrażliwą stronę. 
Dwoje pokaleczonych ludzi. Dwie tajemnice. Wiążąca umowa. Czy z tego można poskładać kawałek szczęścia? Otóż można. Wystarczy wierzyć, że wraz z nadejściem Świąt Bożego Narodzenia, może zdarzyć się niejeden cud. 
Książki Evansa są odskocznią od szarej rzeczywistości. POLECAM!




"PYSZNE NA KAŻDĄ OKAZJĘ" - ANNA STARMACH
Książka zawiera przepisy na potrawy słone oraz słodkie, na co dzień i na Święta. Dla początkujących kucharzy jak i dla tych doświadczonych. Bardzo dokładnie opisany sposób przyrządzania. Zawartość książki zapełniona jest pięknymi zdjęciami, które zachęcają do pichcenia. Sprawdzi się jako prezent pod choinkę.  




"SZCZĘŚCIE W CICHĄ NOC" - ANNA FICNER - OGONOWSKA
Książka jest kontynuacją poprzednich części, których nie czytałam. Zaskoczyła mnie swoją zawartością, bo znaleźć w niej można również świąteczne przepisy. Przeczytałam ją "na jednym wdechu". Ciepła, rodzinna i wzruszająca opowieść. Jedyny minus - zbyt szybko się ją czyta i pozostaje niedosyt :)


               
                Jakie książki ze świąteczną nutką polecacie???
                                    


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz